اطلاعات کنفرانس
ششمین کنفرانس بینالمللی بازیهای رایانهای، فرصتها و چالشها
محل برگزاری: اصفهان
تاریخ برگزاری: 30 بهمن 1399
تاریخ نمایه سازی: 23 اسفند 1399
تعداد صفحات: 798
تعداد مقالات :83
نمایش مقالات: 41224
شناسه ملی این کنفرانس: CGCO06
نویسندگان مشارکت کننده: 202 پژوهشگر
مجموعه مقالات ششمین کنفرانس بینالمللی بازیهای رایانهای، فرصتها و چالشها
51. طراحی هنری سناریو و گرافیک بازی سارای با رویکرد هویت فرهنگی منطقه آذربایجان
مقاله کاملسال انتشار: 1399زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1252. فرآسا: بازی جدی بیوفیدبک مبتنی بر اصول درمانی شناختی رفتاری با هدف کاهش استرس و اضطراب
مقاله کاملسال انتشار: 1399زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1453. مؤلفه های طراحی بازی رایانه ای به منظور اثرگذاری بر هویت بازیکن نوجوان
مقاله کاملسال انتشار: 1399زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1254. محلی سازی بازی های رایانه ای از منظر نظریۀ نظام چندگانه و نظریۀ هد فمندی در مطالعات ترجمه
مقاله کاملسال انتشار: 1399زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 755. مدلسازی تاثیر ارزش ذینفعان بر نظام نوآوری فراملی یا بخشی در صنعت بازی رایانه ای
مقاله کاملسال انتشار: 1399زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1856. مروری بر روش های پردازش تصویر با تاکید بر شبکه های مولد رقابتی و کاربرد کارتونی سازی در فضای بازی های رایانه ای
مقاله کاملسال انتشار: 1399زبان مقاله: فارسینام نویسندگان مقاله: راحله حیاتی - بهنام علیزاده اشرفی - حمیده حرمتی - باقر بهرام شتربان - محمد ببردلتعداد صفحات مقاله: 1257. مطالعه تطبیقی میان شاخص های تربیتی والدین و شاخص های نظام رده بندی بازی های رایانه ای
مقاله کاملسال انتشار: 1399زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1358. مطالعه شیوه های میانجیگری مادران در استفاده فرزندان از اینترنت
مقاله کاملسال انتشار: 1399زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1059. مقایسه کیفیت دوستی در دانش آموزان پسر با و بدون اعتیاد به بازی های آنلاین مقطع دبیرستان شهر خرم آباد
مقاله کاملسال انتشار: 1399زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 760. نرم افزار واقعیت مجازی به یاد؛ تقویت حافظه ی سالمندان با رویکرد سرگرمی
مقاله کاملسال انتشار: 1399زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 961. نقد و تحلیل فرهنگی بازی های رایانه ای (مطالعه موردی: بازی زولا)
مقاله کاملسال انتشار: 1399زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 962. نقش ویژگی های بازی دیجیتالی و جنسیت در پیش بینی استعداد STEM دانش آموزان 12-10 ساله ی شهر اصفهان
مقاله کاملسال انتشار: 1399زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 963. نگاشت حرکات موزون به تصاویر انتزاعی و هنری توسط سیستم ضبط حرکات
مقاله کاملسال انتشار: 1399زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1164. پیاده سازی سیستم توصیه گر برای بازی های موبایلی براساس آیتم های انتخابی کاربر (Item Base)
مقاله کاملسال انتشار: 1399زبان مقاله: فارسینام نویسندگان مقاله: شمیمه صنیع ثالثتعداد صفحات مقاله: 1065. پیش بینی اهمال کاری تحصیلی و مسئولیت پذیری دانش آموزان بر اساس میزان استفاده از بازی های رایانه ای
مقاله کاملسال انتشار: 1399زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1066. پیش بینی پرخاشگری و اعتیاد به بازی های رایانه ای بر اساس سواد رسانه ای مادران در دانش آموزان دوره متوسطه اول
مقاله کاملسال انتشار: 1399زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1067. چگونگی واکسیناسیون افراد در بازی جدی با مدل سازی مبتنی بر گراف
مقاله کاملسال انتشار: 1399زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1368. کوویدنما: مصورسازی بازیوار داده های مربوط به وضعیت کووید- 19 در جهان
مقاله کاملسال انتشار: 1399زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 969. یارگیر: مصورسازی هوشمند داده های بازی فیفا 21 جهت مقایسه و انتخاب بازیکن در پست های مختلف
مقاله کاملسال انتشار: 1399زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1070. Adaptation of Avatar Upper Limb with Patient’s Capabilities in Rehabilitation Serious Games
مقاله کاملسال انتشار: 1399زبان مقاله: انگلیسیتعداد صفحات مقاله: 672. An Investigation into the Teacher-student Interaction- Dependency of English for Medical Purposes Comprehension in the Virtual Reality-supported Flipped Classrooms
مقاله کاملسال انتشار: 1399زبان مقاله: انگلیسیتعداد صفحات مقاله: 973. Application of Riso Hudson Enneagram Type Indicator to Recommend Computer Games and Game Genres to Users Using Pearson Correlation Analysis
سال انتشار: 1399زبان مقاله: انگلیسیتعداد صفحات مقاله: 474. Designing an earthquake preparedness training curriculum by playing in a virtual reality environment
مقاله کاملسال انتشار: 1399زبان مقاله: انگلیسینام نویسندگان مقاله: Seyedeh Fatemeh Mirsleymani - کورش فتحی واجارگاه - Kambiz Pushaneh - Ali Akbar Khosravi - Mojtaba Vahid-Aslتعداد صفحات مقاله: 675. Effects of digital games on critical thinking: Empirical Evidence-Based Study
مقاله کاملسال انتشار: 1399زبان مقاله: انگلیسینام نویسندگان مقاله: Hossein Dehghanzadehتعداد صفحات مقاله: 876. Immersion and Interactivity in FMVs: Where Movies and Videogames Become One
مقاله کاملسال انتشار: 1399زبان مقاله: انگلیسینام نویسندگان مقاله: Farkhondeh Fazel Bakhsheshiتعداد صفحات مقاله: 678. Learn a Foreign Language with Mobile Application: A Case Study of Duolingo
مقاله کاملسال انتشار: 1399زبان مقاله: انگلیسینام نویسندگان مقاله: Farhid Mallackpourتعداد صفحات مقاله: 579. Looking at Intergenerational Game Design through Lens of Game Genres
مقاله کاملسال انتشار: 1399زبان مقاله: انگلیسیتعداد صفحات مقاله: 1080. Possible Worlds theory and its application to videogames
مقاله کاملسال انتشار: 1399زبان مقاله: انگلیسیتعداد صفحات مقاله: 581. Postmodernism and Popular Video Games: Interactive Narrative in Inside (2016), Metal Gear Solid (2015), Elder Scrolls: Skyrim (2011), Detroit: Become Human (2018)
مقاله کاملسال انتشار: 1399زبان مقاله: انگلیسیتعداد صفحات مقاله: 882. The Effect of Civilization Computer Game on Problem Solving Skills in Adolescent Girls with Low Social Skills
مقاله کاملسال انتشار: 1399زبان مقاله: انگلیسیتعداد صفحات مقاله: 1683. The Mediating Role of Neuro-Associative Conditioning and Gamification Techniques in Increasing Primary School Students' Lexical Development
مقاله کاملسال انتشار: 1399زبان مقاله: انگلیسینام نویسندگان مقاله: Vahid Norouzi Larsariتعداد صفحات مقاله: 6
نتایج 51 تا 100 از مجموع 83